Ik heb een bestaande onderneming

Zekerheid tegen lage kosten

Het administratiedienstenpakket: zekerheid tegen lage kosten

De meeste MKB-ondernemers zien de administratie niet als hun hobby. Liever besteden zij hun tijd aan het realiseren, perfectioneren en verkopen van hun producten en diensten. Toch is iedere ondernemer doordrongen van het belang van een goede boekhouding. Bureau La Garde heeft de ideale oplossing voor iedere organisatie die zoveel mogelijk tijd aan zijn core business wil besteden, maar ůůk een tiptop administratie wil voeren: het administratiedienstenpakket.

Hoe werkt het?

Hoe werkt het?Om te beginnen nemen we de huidige stand van zaken met u door. Zijn er achterstanden, specifieke aandachtspunten, bepaalde cijfers waar u altijd een up to date inzicht in wilt hebben? Samen met u inventariseren we de behoeften en noodzaken.

Op basis daarvan doen we een voorstel dat bestaat uit twee onderdelen:

  • Het zo nodig eenmalig op orde brengen en inrichten van uw administratie.
  • De werkzaamheden die we op continue basis voor u gaan uitvoeren.


  • Een administratiedienstenpakket van Bureau La Garde is dus altijd maatwerk. U bepaalt wat u zelf doet en wat wij van u overnemen. U kunt dus kiezen tussen volledige of gedeeltelijk uitbesteding, zoals jaarcijfers, kwartaalcijfers of BTW-aangiften. Werkt u al met een boekhoudpakket? Geen probleem, Bureau La Garde is thuis in alle gangbare administratie- en boekhoudsoftware. Beschikt u nog niet over een boekhoudpakket? Dan voeren wij de boekhouding voor u, of we adviseren u in de keuze van een pakket en ondersteunen in de implementatie.

    Heeft u personeel in dienst? Dan verzorgen wij iedere maand de loonadministratie en de aangiften loonheffingen en bedrijfstakfondsen. Ook contacten met branchefondsen, ARBOdienst en verzekering kunnen wij desgewenst verzorgen.

    Wij begeleiden het hele fiscale traject, van aangifte, via controle van aanslagen, tot zo nodig bezwaar- en beroepsprocedures. Ca. zes maal per jaar ontvangt u "Aan de Orde", het nieuwsblad van de NOAB, met interessante artikelen op financieel en fiscaal gebied.

    Indien aan de orde begeleiden wij uw kredietaanvraag, of assiteren bij bedrijfsovername- of verkoop.

    Wat zijn de voordelen van het administratiedienstenpakket?

  • Lage kosten door efficiŽnte werkwijze op maat. Zo mogelijk een vaste prijsafspraak.
  • Meer tijd voor uw kernactiviteiten en verkoop.
  • Een snelle en correcte afhandeling van fiscale zaken.
  • Grote keuzevrijheid in de mate van uitbesteding.


  • Neem vrijblijvend contact met ons op

    Wilt u weten hoe we voor u op administratief en fiscaal gebied terzijde kunnen staan? Neem dan contact met ons op via het contactformulier op deze site of bel 045-5251100. In een vrijblijvend gesprek vertellen we u graag meer over de mogelijkheden en voordelen.

    Ik ben starterIk ben starter